Yhdistys

JoNos ry on Keski-Pohjanmaan kennelpiirin ja  Suomen kennelliiton jäsen 8.12.2022 lähtien. Yhdistys voi järjestää SKL:n alaisia Nosework- kokeita ja koetoimitsija kursseja vuodesta 2023 lähtien.

Hallitus 2024:

• Puheenjohtaja Jaana Seppälä
  • Varapuheenjohtaja Kirsi Kotisaari
  • Sihteeri Laura Kähärä
  • Jäsensihteeri Hanne-Mari Hilli
  • Muut varsinaiset jäsenet Tarja Ruhkala ja Jonna Parkkinen.
  • Varajäsenet Asta Rekilä-Suni ja Minna Mäyrä.
  • Rahastonhoitaja hallituksen ulkopuolelta Mira Löytynoja.

Hallitus pyrkii suunnittelemaan toimintaansa jäsentensä toiveita huomioiden.
Tämä toteutuu siten, että teemme jäsenkyselyitä kaksi kertaa vuodessa. Kannustamme myös jäseniä olemaan meihin hallituksen jäseniin yhteydessä pienempien tai isompien toiveiden kanssa  suoraa!

Koulutus- ja koevastaavat 2024:

JoNoksella on koulutus- ja koevastaavat, jotka organisoivat toimintaa nimensä mukaisesti, ja valmistelevat asioita hallituksen päätettäväksi. Seuraavassa on kuvattu vastaavien tehtävänkuvat käytännön tasolla:

• Koulutusvastaavat: Jonna Parkkinen ja Kirsi Kotisaari
  • Koevastaava: Jaana Seppälä