Liity jäseneksi

Jäsenedut:

• Yhdistyksen jäsenenä pääset ilmottautumaan kokeisiin ja koulutuksiin ennakkoon jäsenetuhinnalla
  • Jäsenenä pääset osallistumaan yhteistreeneihin pääosin maksutta (mikäli tilasta vuokra niin erikseen ilmoitettu pieni korvaus mahdollinen)
  • Koeuran aloittavalle koirakolle maksutta koekirja ensimmäiseen kokeeseen (mikäli seuran järjestämä koe)
  • Harkinnan varaisena etuna seura maksaa koetoimitsijakurssin osallistujamaksun
  • Talkoilemalla mahdollisuus lisäetuihin
  • Jäsenenä saat koirasi kanssa hyvät mahdollisuudet yhteiseen harrastamiseen ja jäsenyhteisön tuen.

Jäsenmaksu:

JoNos ry jäsenyys edellyttää jäsenmaksun (ja liittymismaksun) maksamista. Jäsenmaksun suuruus päätetään vuosittain syyskokouksessa, tällä hetkellä kalenterivuoteen sidotut jäsenmaksujen määrät ovat:

• Jäsenmaksu 20e
  • Liittymismaksu 15e  (maksetaan vain sinä vuonna, kun liitytään jäseneksi.)
  • Perhejäsenmaksu 7e (ei erillistä liittymismaksua)
  • Nuorisojäsen alle 18v (ei jäsenmaksua eikä liittymismaksua)

Liittyminen:

• Tutustu rekisteriselosteeseen
  • Täytä ja lähetä alla oleva jäsenhakemuslomake
  • Maksa jäsen- ja liittymismaksu ja toimita kuitti maksustasi sähköpostiosoitteeseen jonos.jasenet@gmail.com.
  • Laita liittymispyyntö "JoNos-jäsenet" fb-ryhmään. Ajantasainen tiedotus jäsenille toimii ryhmän kautta.

Maksun saaja: Jokilaaksojen nosework-harrastajat ry

Tilinumero: FI38 4749 0010 0758 83

Viitenumero: 7100

Summa: 35 € (jäsenmaksu 20 € + liittymismaksu 15 €)